مدیریت امور مالی
1- تنظیم اسناد مالی برای پرداخت ها برابر ضوابط و مقررات
2- تهیه برنامه عملیات مالی و هماهنگ ساختن وظایف در برنامه ها
3- انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب
4- اقدامات لازم به منظور نگهداری حسابها و هزینه و رسیدگی به لیست ها و اسناد هزینه
5- نگهداری از دفاتر ثبت اطلاعات مالی
6- اعمال مدیریت به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل
7- اجرای سیستم نظام نوین مالی(حسابداری تعهدی)
8- نظارت بر درآمد های وصولی بیمارستان و پیگیری جهت وصول درآمد ها
9- تهیه گزارشات و تراز عملیات
10- سایر امور مربوطه