parcham مهار تورم، رشد تولید

روابط عمومی


      آقای بهرام آذری

                      مسئول روابط عمومی                                                  رشته تحصیلی: کارشناس  مدیریت بازرگانی                                                                                                                                                        

داخلی 284 : 36224011                     

شرح وظایف:

                            

 

تهیه گزارشات تحلیلی ادواری(ماهنامه /فصلی/سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از سازمان جهت ارائه به مدیریت

تدوین برنامه عملیاتی سالانه روابط عمومی

تهیه گزارشهای عملکرد دوره ای از فعالیت روابط عمومی

تدارک تمهیدات و اقدامات لاازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان سازمان

برنامه ریزی و اطلاع رسانی به مردم درباره عملکرد سازمان با هدف تنویر افکار عمومی

تدوین برنامه ادواری مصاحبه های مسئولان سازمان با مطبوعات ، متناسب با اولویتهای سازمانی و نیازهای افکار عمومی

تهیه و تنظیم مقاله ها، اخبار و گزارشات مورد نیاز نشریات تحت نظر مسئولین مربوطه

تهیه و انتشار اخبار حوادث ویژه و رصد رسانه ها با هدف پاسخگوئی به موقع و موثر به اخبار منتشره با هماهنگی مسئولین

ایجاد ارتباط احسن با مطبوعات ، رادیو، تلویزیون و خبرگزاریها و بهره برداری بهینه از آنها برای اطلاع رسانی به مردم

پوشش تبلیغی ساختمانها و فضاهای عمومی سازمان در گرامی داشت ایام و مناسبتهای ویزه طول سال

تدوین و اجرای طرج جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی -تبلیغی در ساختمانها و محوطه ها

مدیریت نمایشگاه ها(سالانه ، دائمی و...) در خارج و داخل سازمان با هدف ارائه خدمات سازمان به مردم

تهیه ، تدوین و اجرای تقویم مراسم های درون سازمانی و ملی -مذهبی

تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی و مسئولین بالادستی

اجرای روابط عمومی الکترونیک به وسیله سامانه های اینترنتی و بروز رسانی سامانه اطلاع رسانی سازمان

سنجش افکار عمومی درون سازمانی بمنظور بازیابی مسائل و ارائه راه کارهای مناسب به مدیریت

پیگیری، تهیه، تنظیم و صدور تشویقی و لوح تقدیر کارکنان سازمان با امضای مسئولین امر در جهت قدردانی و افزایش انگیزه کارکنان

طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان بمنظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه موثرتر در بهبود جریان امور سازمان

نقد و بررسی بازتاب فعالیتهای سازمان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان ، رسانه ها و دستگاه ها از یک سو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارشات آن به مدیریت

هماهنگی با رسانه ها جهت شرکت مسئولین در مصاحبه ها و برنامه های رادیو و تلویزیون با هدف آشنایی مردم با خدمات سازمان

 

 

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید