parcham مهار تورم، رشد تولید

تجهیزات پزشکی


سرکار خانم: فائزه جعفری

تحصیلات :کارشناس تجهیزات پزشکی

          

   شرح وظایف:

 

 

واحد

شرح وظایف

نگهداشت و آموزش

1-  نظارت بر کنترل کیفیت و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی

2-  تجزیه و تحلیل مستندات تعمیرات تجهیزات پزشکی و ارائه گزارشات به مقامات مربوطه

3-  نیازسنجی آموزشی در زمینه نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی

4-  جمع آوری و  ابلاغ  دستورالعمل های ایمنی تجهیزات و ملزومات پزشکی و نظارت بر اجرای آن

5-  جمع آوری و  ابلاغ  دستورالعمل های  نگهداری اثر بخش و بهینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و نظارت بر اجرای آن

6-   جمع آوری و  ابلاغ  دستورالعمل های نگهداری پیشگیرانه تجهیزات و ملزومات پزشکی و نظارت بر اجرای آن

7- ارزیابی و نظارت بر حسن انجام خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی

8-نظارت بر مراحل نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی

9- نظارت بر هزینه های خدمات پس از فروش

10- بررسی و کارشناسی قرارداد های خدمات پس از فروش

11- نظارت بر فرآیند امحاء ملزومات و تجهیزات پزشکی و اسقاط تجهیزات پزشکی

12-  نظارت بر نحوه نقل و انتقال تجهیزات پزشکی

13- نظارت بر ارتقاء و بروزرسانی تجهیزات پزشکی

14- پیشنهاد بودجه نگهداشت تجهیزات پزشکی

15-   نطارت بر نحوه انبارش تجهیزات و ملزومات پزشکی در مراکز تابعه

16-  پیگیری موارد پیش آمده در خصوص فراخوان تجهیزات و ملزومات پزشکی و جمع آوری تجهیزات و ملزومات پزشکی معیوب

 17-    نظارت بر استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی با رعایت الصاق دستورالعملها

18-  بررسی نیازهای اموزشی مرتبط با تجهیزات پزشکی در سطح دانشگاه و مراکز تابعه

19-   تدوین و برگزاری دوره های اموزشی تجهیزات و ملزومات پزشکی

20-  بررسی و کارشناسی طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی

21-  نیازسنجی پزوهشی تجهیزات و ملزومات پزشکی

22- همکاری جهت برگزاری همایشهای اموزشی تجهیزات و ملزومات پزشکی

23-  ارزیابی میزان تاثیر اموزش های صورت گرفته در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی

نظارت و ارزیابی

1-   تهیه چک لیست های نظارتی تجهیزات و ملزومات پزشکی

2-  نظارت بر چیدمان تجهیزات پزشکی متناسب با هر بخش وفق دستورالعملهای استاندارد

3-  کارشناسی و رسیدگی به شکایات مرتبط با تجهیزات  و ملزومات پزشکی

4-  بررسی و کارشناسی صدور مجوزهای مرتبط با تجهیزات و ملزومات پزشکی در منطقه تحت پوشش دانشگاه

5- نظارت بر حسن اجرای ضوابط و قوانین تجهیزات و ملزومات پزشکی

6-  هماهنگی و همکاری با مراجع ذیصلاح قضایی و حقوقی و نظارتی در خصوص تجهیزات و ملزومات پزشکی

7-   انجام بازدیدهای نظارتی دوره ای و موردی تجهیزات و ملزومات پزشکی

8-  نظارت بر عملکرد توزیع کنندگان و عرضه کنندگان شرکتها و اصناف تجهیزات و ملزومات پزشکی در منطقه تحت پوشش

9-  نظارت بر رعایت عملکرد تولید کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی در منطقه تحت پوشش

10-  پیگیری و اجرای تشکیل جلسات کارگروه مبارزه با قاچاق تجهیزات پزشکی

تامین تجهیزات پزشکی

  1. نیاز سنجی منطقی و تعیین اولویت های تجهیزات
  2. بررسی نیاز های اعلام شده توسط واحد ها
  3. انجام مراحل کارشناسی خرید سفارشات
  4. کارشناسی بالینی ، فنی و قیمتی خریدهای متمرکز  دانشگاه
  5. حضور در جلسات شورای تجهیزات و کمیته تجهیزات

صدور پروانه ها

امور اداری و بایگانی

  1. صدور و تمدید شناسنامه فعالیت برای شرکتهای توزیع کننده و عرضه کننده  و اصناف
  2. برآورد هزینه مورد نیاز هر بیمارستان جهت اجرای برنامه نگهداشت
  3. تاثیر عدم انجام آزمونهای کنترل کیفی برصحت و ایمنی
  4. انجام کلیه امور اداری
  5. بایگانی امور دفتری

تلفن محل کار:05836249282

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید